Sezonul 2018 al Campionatului Național pentru Vehicule Istorice a fost început cum nu se putea mai bine de echipajul Ghigea/Gurămultă, care a concurat la prima etapă, Raliul Brașovului, la bordul unui autoturism Abarth, un clasic cu pedigree. După două zile de concurs, zestrea de rezultate s-a îmbogățit cu un nou podium.

 

Respectând tradiția „mașinilor cu bucurie”, Cătălin Cedric Ghigea, pilotul susținut de Autoitalia, a deschis sezonul competițional 2018 cu o participare la Tess Rally – Raliul Brașovului, la volanul unui frumos Fiat Abarth 124 CSA Rally. Competiția și-a respectat renumele căpătat în timp, de raliu al zăpezii, iar desfășurarea sa a fost una palpitantă.

Pilotul Cătălin Ghigea a readus o filă de istorie în atenția publicului de pe marginea probelor speciale, odată cu automobilul fabricat în 1974. Mai mult, ca un atac susținut al scorpionului italian asupra competițiilor sportive din România, fanii motorsportului au putut vedea la lucru și urmașul modelului pilotat de Ghigea, nervosul Abarth 124, generație 2017 (la bordul căruia au concurat Florin Tincescu și Alina Bianca Pop).

Cătălin Ghigea a format un echipaj împreună cu navigatorul Radu Gurămultă, alături de care a încercat să închege o colaborare cât mai bună, dat fiind că cei doi se aflau la primul start împreună. Cele două zile de concurs au stat sub semnul condițiilor meteorologice capricioase. A fost cu atât mai greu pentru concurenții înscriși în Campionatul Național pentru Vehicule Istorice, care au avut serios de lucru pe probele speciale, unde aderența se schimba chiar și de la un viraj la altul.

Cu o evoluție preponderent precaută, dar fără a menaja prea mult automobilul de concurs, echipajul Ghigea/Gurămultă a reușit să încheie competiția brașoveană pe locul 2 și privește cu încredere spre următoarea etapă la care va lua startul, Transilvania Rally (Cluj-Napoca), ce se va desfășura în perioara 4-5 mai.